Winning Retail
The Pirate's Ship It became clear that since snacks create a lot of fun, it was important to immerse the buyer in an experience, rather than settle for observing a picture.The main problem we had to deal with was the use of the gondola head. It was an important merchandising area, which we did not want to sacrifice, but on the other hand, we did not want to hinder the view of the ship.With careful planning, we were able to create an experience that appeals to all ages, while leveraging all possible commercial space. , חשוב לעטוף fun כשצללנו פנימה הבנו שכיוון שחטיפים יוצרים הרבה את הקונה בחוויה ולא להסתפק רק בתמונה רחוקה. הבעיה הגדולה שאיתה התמודדנו היתה איך להשתמש בראש הגונדולה, שבהיותו שטח מסחרי חשוב לא ניתן לוותר עליו, ובכל זאת לא לפגום במראה הספינה. התוצאות מראות שבסופו של דבר הצלחנו להשתמש בכל השטחים המסחריים וליצור חוויה שמדברת לכל הגילאים. Food for Thought: The ship has a mast 7 m high, which is 3 cm less than the maximum height allowed in the store. ס"מ פחות מהגובה המקסימלי המותר בחנות. 3 מטרים, שהם 7 התרנים הורמו לגובה של הידעת? 12 Supermarket Design: From Start to Finish
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NTc3NzU=