Winning Retail
A concept that thaws even the most sizzling conflicts. In a country where the per capita consumption of soft drinks is among the highest in the world, the leading brands have to be accommodated within a space of 80 square meters.An integrative concept was needed that would be acceptable for all the manufacturers and marketers.The first step was easy; it was clear from the start that this merchandise category required total isolation.We wanted to create a structure offering a sense of an entire world, both intimate and special, embracing the shoppers.A key feature included double-width selling platforms in the middle. מערת הקרח )הקונספט שהפשיר את המאבקים התוססים ביותר( מ"ר, נדרש סופר-קונספט 80- במדינה בה הצריכה של משקאות קלים לנפש היא מהגבוהות בעולם, ועל המותגים המובילים בעולם להסתדר ב לקטגורית המשקאות הקלים שיהיה מקובל על כל היצרנים והמשווקים. ההתחלה היתה דווקא קלה. היה ברור שזו מחלקה שחייבת בידוד טוטאלי. לכן רצינו ליצור מבנה שנותן תחושה של עולם שלם, מכובד ומיוחד, עם תקרה סגורה מלמעלה שמקיף את הקונים. עזרה גם העובדה שמדובר בקטגוריה בעלת רוחב כפול עם במות מכירה באמצע. The Ice Cave 14 Supermarket Design: From Start to Finish
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NTc3NzU=