Winning Retail
משם המשכנו עם ראשי הגונדולה שיוצרו מלוחות פח חתוכים בלייזר, ששולבו בהם ארגזי שקפים מוארים. לאורך המעבר תלינו גשרים ממתכת ועליהם הונחו מותגים מוגדלים מהקטגוריה. במעבר עצמו יש נוכחות לשלוש שכבות אינפורמציה: האחורית מהווה רקע אחיד, בין שדה לשדה מפריד עמוד שילוט להגדרת הקטגוריה, ובין כל שני שדות תלויה צלחת על-גבי זרוע ועליה הגדלות של מוצרים. From there, we worked on the gondola ends.They were created from laser- cut tin sheets incorporating boxes of lighted slides. Along the pathway, we hung metal bridges. On top, we placed enlarged brand names from the same category.The pathway itself has three layers of information: • A common background between two fields, • A column with a sign that defines the category, and • Between every two fields there is a plate on an arm, which includes the enlargements of the products. Made in Chocoland 34 Supermarket Design: From Start to Finish
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NTc3NzU=