Winning Retail
Unlike at most supermarkets, customers enter the store and begin shopping in the categories of laundry products, toilet paper and diapers.Although this is an unorthodox choice, it is yet another reminder that this shopping experience is like no other. Just like fresh, clean laundry, brands are neatly arranged in rows, however, the laundry pins keeping the sections in order are huge, colorful and fun. In addition to separating merchandise, the pins are used for promotion, with windows for brand logos and a place at the base for a single product to be displayed. Neighborhood Laundromat? Remember Your Friendly 38 תתחילו בכביסה הכניסה לחנות נעשית דווקא דרך קטגוריות המוצרים לכביסה, נייר טואלט וחיתולים חד-פעמיים. זו בחירה בלתי שגרתית שחייבה עיצוב שיכניס מיד את הלקוחות לעולם המיוחד של החנות. כדי להתמודד עם האתגר השתמשנו באטבים ענקיים כתוחמים בין השדות, לצד המוצרים הרגילים והמוכרים. האטב יצר אוירה נעימה, משעשעת, צבעונית ונקייה למוצרים סטנדרטיים ונטולי "שיק" השייכים למציאות היומיומית האפורה משהו.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NTc3NzU=