Winning Retail

A Different (How to boost 58 Supermarket Design: From Start to Finish בראש אחר )איך לסדר את הראש ו...למכור(. )טיפוח הבית( יש דומיננטיות למותגים home care )טיפוח אישי( ו- personal care במחלקות מוכרים וחזקים מכל העולם, שכל אחד מהם משקיע הרבה גם בטיפוח המותג. לכן, בקטגוריות אלו הוחלט שפתרונות הנראות הכללית, הצורנית והחומרית יהיו אחידים, אולם השטחים הגרפיים בחזית המדפים ובהדר ישדרו את המסרים של כל המותגים, בין-לאומיים או מקומיים, ויקבלו שטף אור, המכבד אותם. כך נוצרה חוויה ייחודית לחנות: סדר ויזואלי, התמצאות נוחה ללקוח ובמה לשדר את המסרים של המותגים. המותגים המשמעותיים הוגדלו ונתלו באוויר, כאילו רק הרגע הוצנחו ממטוסים )שכבר נמצאים בסופי המעברים(, והם עדיין מרחפים מעל המחלקה.

RkJQdWJsaXNoZXIy NTc3NzU=