נכון, הן מבחינת ההתנהגות, הבלימה וביצועי המנוע.
למעשה פרט לקלאץ' שמחייב ליטוש כלשהו, לא מצאנו
משהו מהותי. אולי המראות המקוריות שלטעמינו שדה
הראייה בהן מעט מוגבל מהרצוי. אך סה"כ מינוסים
אמתיים אין. לאחר כשעה של רכיבה כבר יכולתי לדמיין
את הכלי הנ"ל משרת אותי. המחשבה שכל מה שצריך
לעסקת מזומן היא
₪ 14,990
כדי לרכוש כלי כזה זה
פשוט מטמטמת כי הקטנוע ממש לא מרגיש נחות
, זה למעשה המחיר שתשלמו עבור
₪ 25,000
מקטנועי
כלי 521 סמ"ק. הקטנוע משווק באירופה כשלוש שנים
כבר ונכון לרגע כתיבת שורות אלה ההרגשה היא
שמדובר בכלי רכב טוב ומבושל מאוד. בלי קסדה מתנה,
לא ביטוח חובה עם השתתפות עצמית, לא טרייד אין
מרשים במחירון עבור נבלה סרוחה ולא קמפיין יוקרתי
ומסחרר בכל מקום. פשוט קטנוע ששובר את המשחק
משורת המחיר, דיל ברייקר שכזה. בשורת המחיר הוא
מגמד קטנועי 521 ו-002 "מנהלים", בלי טריקים ובלי
שטיקים ועוד עם אחריות לשנתיים או 000,42 ק"מ.
אתם יודעים מה, ייתכן מאוד שזה המחיר הריאלי
והאמתי פלוס מינוס לקטנוע מהקטגוריה הנ"ל.
גובות:
נמוך, מה שגורם לכלי לרעוד. הדבר ניתן לפתרון
ע"י ליטוש והחלקת סנדלי הסחיבה או ע"י החלפת
משקולות הוריאטור. פרט לכך הכלי יוצא מהמקום
בסקאלה העליונה של קטנועי ה-052 מסוגו בזכות
DOHC
ראש המנוע שמצויד בגל זיזים עילי כפול
וארבעה שסתומים, לאחר הזינוק הרטט נעלם לחלוטין
והנסיעה הופכת נוחה ונעימה. מיגון הרוח בכביש
המהיר מצוין והמושב הרחב והנוח הנ"ל לא קורס
בפרק זמן קצר תחת משקלי ומאפשר רכיבה ארוכת
טווח די בקלות. התנהגות הכלי הן מחוץ לעיר והן
בתוכה מצוינת וניטראלית והקטנוע מציית לפקודות
מאפיינים
Keeway Benelli
SilverBlade
250
EFI
מנוע
4 שסתומים
DOHC
4 פעימות 8.942 סמ"ק
הזנת דלק
הזרקת דלק אלקטרונית
הספק
97.02 כ"ס ב-0007 סל"ד
התנעה
חשמלית
גובה מושב
508 מ"מ
משקל יבש
491 ק"ג
תמסורת
וריאטור
גלגלים
קדמי 41-07/021
אחורי 41-06/041
בלמים
קדמי דיסק כפול 042 מ"מ קליפר שתי בוכנות
אחורי דיסק יחיד 042 מ"מ
אורך כללי
0412 מ"מ
בסיס גלגלים
1490
מיכל דלק
7.01 ליטר
טיפולים כולל מע"מ
₪ 395 –
000,1 ק"מ
₪ 295 –
000,5 ק"מ
₪ 1,100 –
000,01 ק"מ
מחיר ואחריות
למזומן כולל מע"מ לפני הוצ'
₪ 14,990
רישוי שנתיים או 000,42 ק"מ
היגוי ובלימה בצורה ראויה. הקטנוע יורד בהטיה עד
הקצה אם צריך בביטחון והמתלים עובדים ממש
לא רע בכל תוואי. נציין שסגירת מצערת מגיעה עם
תגובה מאוחרת מעט כאשר נוסעים במהירות איטית
של תמרון צפוף והתופעה נעלמת בערך ב-01 קמ"ש
כבר כשהרגל כבר עלתה מהכביש אל מדרס הקטנוע.
הקטנוע מצויד בצמד דיסקים בחזית ומספק עוצמת
בלימה ורגש מצוינים ואולי אף טובים יותר מהמתחרים
המובילים בקטגוריה הזו.
לאחר נסיעת התרשמות בת יום אחד, ההתרשמות
בשורה התחתונה מלמדת על כלי שבנוי גיאומטרית