הפחתת/העלאת ערך, ב- % מערך הדו-גלגלי, אופנוע-ים, טרקטורון וטרקטור, בגין מס' בעלויות, בבעלות פרטית ובבעלות פרטית לשעבר
הערה – הטבלה שלהלן מושתת על הנתונים הבאים:
1. הזמן המקובל להחזקת הכלי ע"י בעלים אחד הינו בממוצע שנה.
2. הפחתת/העלאת הערך על סמך חקר שווקים.
3. הפחתת הערך המקסימאלית המומלצת בגין מס' בעלויות גבוה: (-%8).
.)10%+( :
4. תוספת הערך המקסימאלית המומלצת בגין מס' בעלויות נמוך
5. הפחתת הערך בגין מספר בעלויות, מעבר לרשום בטבלה הינה בהתאם למצב הכלי הדו-גלגלי.
14
ביאור סימנים במחירון
1.8.2014
אופנוע כביש/שטח
3
דו שימושי
זיהוי דו-גלגליים שונים, טרקטורונים, טרקטורי משא ואופנועי ים
12
קטנוע מנהלים
13
תלת גלגלי
1
אופנוע כביש
11
אופנוע ספורט
אופנוע שטח
5
אנדורו
אופנוע ים
T2
טרקטורון
T
1
טרקטור משא
התמונות משמשות להמחשה בלבד
*
2
אופנוע קסטום
4
קטנוע
הפחתת/העלאת ערך בגין מס’ בעלויות
מועד עלייה
לכביש
הפחתת או העלאת ערך הכלי בהתאם למספר הבעלים (“ידיים”), עבור בעלות פרטית ובעלות פרטית לשעבר
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
1/14
0%
2%-
4%-
6%-
8%-
8%-
-
-
-
-
1/13
1%+
0%
2%-
4%-
6%-
8%-
-
-
-
-
1/12
2%+
1%+
0%
2%-
4%-
6%-
-
-
-
-
1/11
3%+
2%+
1%+
0%
2%-
4%-
-
-
-
-
1/10
4%+
3%+
2%+
1%+
0%
2%-
-
-
-
-
1/09
5%+
4%+
3%+
2%+
1%+
0%
-
-
-
-
1/08
5%+
4%+
3%+
2%+
1%+
0%
-
-
-
-
שנת ייצור
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
2007
6%+
5%+
4%+
3%+
2%+
1%+
-
-
-
-
2006
7%+
6%+
5%+
4%+
3%+
2%+
-
-
-
-
2005
7%+
6%+
5%+
4%+
3%+
2%+
-
-
-
-
2004
8%+
7%+
6%+
5%+
4%+
3%+
-
-
-
-
2003
9%+
8%+
7%+
6%+
5%+
4%+
2002
10%+
9%+
8%+
7%+
6%+
5%+
-
-
-
-