מחירון אופנועים 347 לוי יצחק - page 26

26
מבחן דרך
הבודד, וזאת
R -
ביומיום בהחלט אפשר לרכב על ה
באם ילמד הרוכב להתמקד ולהסתפק בשליש הראשון
של המצערת (“שיגעון”) .
מנוע מטורף בשילוב משקל נמוך
S1000R-
לסיכום: ל
יחסית (702 ק”ג משקל רטוב, כלומר כ- 091 ק”ג
משקל יבש), אשר ביחד נותנים חווית רכיבה מצוינת
על סף המשוגעת.
שלדה, היגוי,בולמים
כדי להעביר את כמות הטרפת שהמנוע מספק, חייבים
היו מהנדסי ב.מ.וו ליצר מכלולי קצה משכמם ומעלה.
המתלים הקדמיים והאחוריים בעלי כיוונים מלאים,
ובהחלט מספקים את רוב טווח העבודה הרגיל.
על מסלול אמיתי ניתן לחייג פנימה ערכים פשוטים
להקשחת המתלים. לכיול המתלים הקדמיים נדרשת
רק עזרת מפתח האופנוע (מתוחכמים הגרמנים), או
המקנים לרוכש את מערכת ה-
₪ 7,000
תוספת של
החצי-אקטיבית, אשר שולטת אלקטרונית על
DDC
המתלים.
נקודה קטנה שהעיבה על הרכיבה הייתה ההרגשה
כאילו חסר משכך ההיגוי. אכן, ראינו גם ראינו את
משכך ההיגוי (מתחת למסכה)- אבל הוא לא ממש
תפקד, עד כדי כך שאפילו אם תעמדו ותנענעו את
הכידון בחוזקה לא תקבלו כל התנגדות. משכך ההיגוי
.BMW -
פשוט אינו ברמה אותה היינו מצפים לקבל מ
נקודה נוספת שהפריעה היא קוטר הסיבוב של ה-
האכזר, אשר גודלו כשל מוביל טנקים עמוס. הוא
R
כל כך גדול עד כדי כך שפניית פרסה מצריכה תכנון
מראש. מצד שני, תודתנו נתונה למהנדסי ב.מ.וו על
רחב וגבוה, ומאפשר שינוי
S1000R-
הכידון. הכידון ב
כיוון מהירים ושאר סופרלטיבים.
כדי שנובן כהלכה, סט השלדה והמתלים של
הוא מהמשובחים שתוכלו למצוא. גם
S1000R-
ה
מבוצעת בצורה כמעט
S1000R-
ביומיום, רכיבה על ה
שפויה, אם לא לוקחים בחשבון יציאות בלתי נשלטות
(מרצון) מרמזורים, או את חום המנוע שעולה רק מצד
ימין (לח”מ לא ממש הפריע).
בלמים
הררי מילים ומשפטים כבר נשפכו על תהילת בלמי
בדיוק מושלם.
S1000R-
שעוצרים את ה
BREMBO -
ה
ככל שיתאמן הרוכב ויכיר את אפיוני המערכת על
), יוכל הוא
Race ABS -
מצבי עבודתה השונים (כולל ה
לבלום יותר מאוחר ויותר מדויק.
עוצמת הבלימה מצוינת, וחשוב מכך- מדויקת.
הרגשת הביטחון והפידבק שהמערכת מעניקה לרוכב
מאפשרת לו להגדיל את מעטפת הביצועים מבלי
לגרוע ממעטפת הבטיחות.
לסיכום
בשנים האחרונות:
BMW-motorrad
דבר טוב עובר על
מחשבות ויצירות נפלאות מחוץ לקופסא, מעבר לרבי
וכו’). החל בקטנועים וכלה
GS(
המכר הקלאסיים
וכל מה שביניהם.
nineT-
ב
הוא אופנוע שרוצים. מאוד. הוא לא אופנוע
S1000R -
ה
שצריך. פשוט אי אפשר להישאר אדישים לחייתיות
.S1000R-
האכזרית של ה
אז נכון, העיצוב אולי שנוי במחלוקת, למרות שבכל
מקום בו עצרנו- מרמזור ועד חניון- לא הפסיקה
ההתקהלות סביבו, ממש כאילו היה זה נפל קסאם
בפלורנטין.
הוא שילוב המנוע, השלדה
S1000R-
הכי חשוב ב
לקחו מנוע מטורף (מבחינת ההספק
BMW .
והמתלים
ועקומת המומנט) וחיברו אותו לשלדת אלומיניום
כפולת קורות, כך שהמנוע עצמו נושא בחלק מעומס
,BMW
השילדה. המתכון והשילוב המעולה שרקחו
מאפשר בסוויפרים ארוכים בכביש הצפון (998) לשכב
על צד ימין במהירויות גבוהות, ועדיין להרגיש מספיק
בטוח לבדוק את לוח המחוונים כדי לדעת באיזו
מהירות אני בדיוק (אני חושב ששילוב המספרים 9 ,
1 ו-8 הופיע). התוצאה הסופית שהתקבלה היא שילוב
מצוין של מהירות ויציבות בכל זווית אפשרית.
הוא אופנוע עצבני למקצוענים בלבד
S1000R-
ה
צריכים לפרסם אזהרה שרק רוכבים מיומנים
BMW(
זכאים לעלות על סיפונו). האופנוע הזה יעלה על פניו
של כל רוכב שפוי ומיומן חיוך ענק וחושף שיניים ברגע
שיניף את רגלו מעל האוכף. אין לי שום ספק שאותו
רוכב יעשה את כל שביכולתו כדי להאריך את זמן
בדרך אל היעד.
S1000R-
השעשוע על ה
אהה... ועוד לא הזכרנו את המחיר התחרותי יחסית
לקטגוריה - 000,511 ש״ח.
1...,27,28,29,30,31,32,33,34,35,36 16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,...104
Powered by FlippingBook