שם המשחק הוא ביצועים ספורטיביים קיצוניים.
היה ברור לקנדיים שעליהם להציב מכונת עבירות
ספורטיבית טהורה.
פועם מנוע הרוטקס
MAVERICK
בליבו של ה-
(679 סמ"ק) המוכר שבתחילת דרכו הצליח לייצר
Outlander
"רק" 28 כ"ס כשהושתל בטרקטורוני ה-
, מנוע
COMMANDER
. בסדרת ה-
RANEGADE
וה-
זה קיבל תוספת הספק ל- 58 כ"ס. לצורך קבלת
החדש שוב
MAVERICK
ביצועי קצה ספורטיביים ב-
קיבל מנוע הרוטקס זריקת סטרואידים נמרצת.
MAVERICK
לצורך הגדלת ההספקים של מנוע ה-
הורחב תחילה פתח המצערת ל- 45 מ"מ (25 מ"מ
במנוע המפיק 58 כ"ס). בנוסף שופרה מערכת
הזרקת הדלק האלקטרונית השומרת על ביצועי
המנוע בשיאו ללא קשר לטמפרטורה. נפחה של
תיבת האוויר ושל קוטר הצנרת המזרימה את האוויר
ממנה ואליה הוגדלו אף הם בצורה משמעותית. כמו
כן הורחבו שסתומי היניקה והפליטה בראשי המנוע
HIGH-FLOW
והותקנה מערכת פליטה משופרת
(שני אגזוזים) לשחרור קל ומהיר
TWIN EXHAUST
של גזי הפליטה. אחרי כל השינויים הללו התקבל
המנוע המפיק 101 כ"ס.
MAVERICK
גיאומטריית המתלים האחוריים ב-
TTA
–
TORSIONAL
ייחודית לכלי והיא מסוג
בעלת 5 נקודות עיגון שמטרתה
TRAILING
A-ARMS
לבטל לחלוטין השפעה של תנועת המתלה האחורי
MAVERICK
על היגוי הכלי. החלק האחורי של ה-
בדומה לחלק הקדמי מספק מהלך מתלה מרשים
MAVERICK
של 5.53 ס"מ, כשמרווח הגחון של ה-
עומד על 33 ס"מ.
ישווק בישראל בשתי גרסאות, דו-
MAVERICK
ה-
מושבי או ארבע מקומות. הדגם הדו-מושבי הבסיסי
המגיע ללא הגה כוח וברמת גימור בסיסית תומחר
מגיע
X-RS
. הדגם המשופר המכונה
₪ -117,950
ברמת גימור מהודרת יותר והוא כבר מצויד בבולמי
משודרגים "5.2 עם אפשרויות כיוון נרחבות,
FOX
חישוקים עם נועלי צמיג, הגה ספורט, גרפיקת
ספורט המשלבת את הצבעים שחור/צהוב, ולוח
.₪ 127,950
שעונים מהודר ואינפורמטיבי, ומחירו
תמורת עשירייה נוספת מתקבל הגה כוח דינאמי
צילום: רונן טופלברג
- המתלה האחורי
TTA
בעל 5
Maverick -
ב
נקודות עיגון. מטרתו
לבטל השפעת היגוי
אחורי
- מתלים מעולם הטרופי-טראק
RZR1000XP