מחירון אופנועים 349 לוי יצחק - page 23

הפנימי של המדחס הבנוי מטבעת עם שינון פנימי
שבתוכה נעים שלושה גלגלי שיניים בצורה פלנטרית
ובמרכז מקבל ציר המגדש את כוח הסיבוב ללא החיכוך
הקבוע של ציר על מיסב.
בזכות הפתרון הנ"ל נוצר פחות חום בתהליך דחיסת
האוויר ולא צריך לקרר את האוויר לפני כניסתו לתא
השריפה במנוע, מה שחוסך הרכבת רכיבי צינון האוויר
בין המנוע לסעפת היניקה, דבר החשוב מאוד במבנה
של אופנוע ספורט בעל מבנה מכאני צפוף. על פי
קאוואסקי הטורבינה הזו תוכננה במיוחד לפרויקט
ולא קדמה לו באף דרך לפני כן.
H2R-
ה
סופרצ'רג'רים בדר"כ כלל מקבלים את הסל"ד שלהם
באופן ישיר ממהירות סיבובי המנוע, אך במקרה הנ"ל
קאוואסקי פיתחו גיר בעל שני הילוכים שבורר עצמו
באופן אוטומטי. למשל כשהמנוע בסל"ד נמוך ההילוך
משתלב להילוך גבוה כך שהסופרצ'ארג'ר ינוע בסל"ד
מירבי על מנת לייצר מומנט רב כבר מסל"ד נמוך,
שהרי ללא עליית סל"ד המגדש הסל"ד הנמוך במנוע
היה פוגם ביכולת הגדישה. כשהמנוע עולה לסל"ד גבוה
בורר הגיר להילוך נמוך על מנת למתן את אופי אספקת
הכוח ולתת עקומת מומנט ישרה יותר.
KAWASAKI
הסופרצ'ארג'ר בנוי מטבעת עם שינון פנימי שבתוכה
נעים שלושה גלגלי שיניים בצורה פלנטרית ובמרכז
מקבל ציר המגדש את כוח הסיבוב ללא החיכוך הקבוע
של ציר על מיסב.
1...,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33 13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,...104
Powered by FlippingBook