מחירון אופנועים 349 לוי יצחק - page 24

24
שלדה
H2R-
מאפיין נוסף שייחודי מבחינת קאוואסקי ב
הוא השימוש בשלדת צינורות פלדה לעומת עריסות
האלומיניום היצוקות המקובלות לרוב באופנועי הסופר
ספורט של קאוואסקי. לטענת קאוואסקי נעשה שימוש
בידע העדכני ביותר של הנדסת שלדות אלה. מבנה
השלדה משתמש במינימום מקום לשם חוזק מבנה
השלדה מכיוון שמנוע הליטר כולל המגדש יחדיו דורשים
H2R-
מקום רב יותר מהמקובל והרצון הוא לשמור על ה
בגודל נורמאלי מינימאלי על מנת שלא לפגוע ביכולת
לתכנן התנהגות כביש זריזה עקב מכלולי המנוע. לכך
מצטרף חידוש נוסף ולראשונה בקאוואסקי ציר הזרוע
האחורית החד צידית ממוקמת בבלוק המנוע לטובת
שיפור בסיס הגלגלים כפי שהיה לדוגמא ב-459 של
הונדה לפני כעשור.
תכנון הפיירינג
השפעת החטיבה התעופתית של קאוואסקי תעשיות
H2R
כבדות מורגשת עוד יותר על הפיירינג של הנינג'ה
שעשוי כולו מקרבון. הותקנו כנפונים לשיפור זרימת
האוויר סביב האופנוע והפחתת מקדם הגרר במיקום
המקובל של המראות וכעת בהשכבה במקום "לנשק
את המראה" ננשק את הכנפון. במהירות גבוהה ביותר
כנפונים אלה משפרים את יציבות האופנוע על פי
קאוואסקי. פטנט דומה זכור עוד מקאוואסקי בעברה
הוותיק שהיו מותקנים שם הכנפונים
ZX12R-
מה
הקטנים לצידי המנוע. ניתן לשים לב שיחידת הזנב
הבנויה גם היא מקרבון תומכת לחלוטין את עצמה ללא
תת שלדה כלל.
עתיד לבוא
בשלב זה עדיין לא פורסם תג המחיר לנינג'ה החדשנית
ביותר ולמרות הצהרת החברה על אופנוע מפס הייצור
למעשה היצרן מגביל את האופנוע הכל מדובר הנ"ל
לסדרה של 005 יחידות בלבד לעולם כולו. מי שמוטרד
מכך שהאופנוע הנ"ל אינו מורשה לשימוש בכביש יכול
שתתרחש
EICMA
להסיר את חששו, מכיוון שבתערוכת
החודש במילאנו קאוואסקי יציגו את הגרסה החוקית
, כ-002 כ"ס.
R
בלי
H2-
לכביש של האופנוע, ה
גובות:
1...,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34 14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,...104
Powered by FlippingBook