22
זה מעניין כמה גרסאות אפשר להוציא מפלטפורמה
של הונדה שוכפל מספר פעמים אצל
CRF
אחת. אותו
יצרנים סינים כאלה ואחרים, כעת מקליבלנד הוא מגיע
אלינו בגרסה מוגמרת שמגיעה גם כסופרמוטו או שטח
ומתאימים לרישיון דרגת הביניים.
כיוון שבתצורתו כקליבלנד ה"הוליגן" הוא אופנוע דו-
שימושי ולא מכונת מרוצים מושחזת, החלטתי ביום
אחד לכסות את כל תאי השטח שבו יידרש לחיות
האופנוע הנ"ל. כלומר איילון, כי צריך להגיע מהבית
לעבודה, בתוך העיר הצפופה, כי צריך להשתחל בין
מראות המכוניות הפרטיות, במגרש החנייה של תל
ברוך, כי הרי יש כאן בכל זאת סופרמוטו וצריך להרגיש
איך תהיה החוויה.
עליה על אוכפו של הקליבלנד מזכירה לי רכיבה על
סטנדרטי, המתגים מוכרים מאופנועים אחרים
HM
וגם את סידור לחצן הסטרטר/מדומם עם קליק
THA HOOLIGUN
CCW
054 של
הסופרמוטו
ימינה וקליק שמלאה ראיתי איפשהו על אופנוע
אחר לאחרונה. מסיכת החזית לקוחה ישירות מה-
הקודם של ימאהה ודווקא נראה לא רע בכלל
WR
על האופנוע. למעשה, כל האופנוע נראה ממש טוב.
מבחינת איכות חומרים וכו', אם אין לך עין של מהנדס
ייצור, כנראה שלא תרגיש הבדלים, אני בכל אופן
לא הבחנתי במשהו לקוי באיכות הרכבת האופנוע.
המדבקות של קליבלנד מאידך מאיימות להיתלש
בטווח הקרוב יחסית ואז האופנוע יישאר נטו שחור, מה
שמייצר בעיה, כי לא יידעו שזה קליבלנד, יחשבו שזו
הונדה שחור.
ניתן להניע גם בקיק, אך לא בדקתי זאת, לחיצה
קלילה על הסטרטר ומנוע הסינגל 054 מתעורר לחיים,
את האופנוע קיבלתי מוגבל לרישיון הביניים שהיה עד
לחודש שעבר ולכן המנוע היה נמר צעיר, טוב לכל
דבר, אבל לא בהמה גסה כמו הפוטנציאל הגלום
כתב: גלעד בן-זקן
צילום: יצרן