26
גובות:
נתונים טכניים
ENDURO 125RE
SUPERMOTARD
125RR
ALP 4.0 – 350CC
מנוע
6.421 סמ”ק צילינדר
ס
�
יחיד, 4 פעימות, 4 ש
תומים, מקורר אוויר
6.421 סמ”ק צילינדר
ס
�
יחיד, 4 פעימות, 4 ש
תומים, מקורר אוויר
943 סמ”ק,
צילינדר יחיד, 4
פעימות, 4 שסתומים,
מקורר אוויר
הילוכים
5 הילוכים
6 הילוכים
6 הילוכים
משקל רטוב
201 ק”ג
201 ק”ג
331 ק”ג
גלגל קדמי
90/90-21
110/80-17
90/90-21
גלגל אחורי
120/90-18
130/70-17
130/80-18
בסיס גלגלים
073,1 מ”מ
024,1 מ”מ
444,1 מ”מ
בלם קדמי
דיסק 062 מ”מ
דיסק 003 מ”מ
דיסק 062 מ”מ
בלם אחורי
דיסק 022 מ”מ
דיסק 022 מ”מ
דיסק 022 מ”מ
מיכל דלק
5.6 ל’
3.7 ל’
5.01 ל’
גובה מושב
098 מ”מ
009 מ”מ
368 מ”מ
מרווח גחון
592 מ”מ
013 מ”מ
572 מ”מ
מחיר ואחריות
009,52 ש”ח אחריות
לשנה ללא הגבלת ק”מ
009,62 ש”ח אחריות
לשנה ללא הגבלת ק”מ
009,54 ש”ח אחריות
לשנה ללא הגבלת ק”מ
האופנוע הנ"ל לא יצטיין כמובן בכלום, אך הוא יהיה
שימושי הן לכביש והן לשטח לכל יום ויום. בשטח
סלעי הוא אפילו די נחמד בזכות המושב הנמוך
והמנוע הידידותי שלו, אופנוע כלל לא מאיים שיכול
לספק אחלה של טיול.
אם ה-521 הם קלאסיים למי שזה מקרוב הוציאו
רישיון, הרי שהאלפ 0.4 יכול לספק מענה טוב גם
לשימושי יום יום, גם לרכיבת שטח מתונה – וגם
לטיול סוף שבוע עם כמה הפסקות בדרך. אין לו שום
יומרות וזה בסדר, זה מה שהוא הרי, אופנוע אול-
אראונדר, כמו אופני הרים זנב קשיח ב-0001 ש"ח
לשימוש בעיר לעומת אופניים מקצועיות ב-000,51
ש"ח לקשירה מאחורי היונדאי/מאזדה/פורד/וואט-
אבר בדרך למצפה מודיעין. אם כן אז הבעיה שלנו
עם ה-0.4 היא המחיר שלו, הוא יותר קרוב ל-000,05
שקל מאשר ל-000,04 שקל, לאופנוע כזה זה קצת
הרבה יותר מדי.