מחירון אופנועים 345 לוי יצחק - page 23

מאפיינים
CCW
450
X
THA
HOOLIGUN
מנוע
מקורר
SOHC
צילינדר יחיד 944 סמ"ק 4 שסתומים
מים
הזנת דלק
קרבוראטור
מהלך
X
קדח
1.26 מ"מ
X
96
יחס דחיסה
11.0:1
התנעה
רגלית
+
חשמלית
גובה מושב
069 ס"מ
משקל
021 ק"ג
מתלה קדמי
מתלה הפוך 74 מ"מ מהלך 052 מ"מ מתכוונן
מתלה אחורי
זרוע אלומיניום מונושוק עם לינקייג' מתכוונן מהלך
503 מ"מ
בלם קדמי
דיסק קדמי צף 042 מ"מ קליפר שתי בוכנות
בלם אחורי
דיסק קדמי צף 042 מ"מ קליפר בוכנות אחת
שלדה
עריסה כפולה אלומיניום
בסיס גלגלים
0051 מ"מ
אורך כללי
0232 ס"מ
צמיד קדמי
110/70-17
צמיג אחורי
140/70-17
תמסורת
85 הילוכים, הינע שרשרת
מיכל דלק
8 ליטר
מחיר ואחריות
אחריות לשנה
₪ 39,900
בו. יצאתי מן הכרך העירוני לכביש המהיר והתחושה
היא שהאופנוע לא מתאים לבינעירוני, הוא עושה את
זה, אבל הוא לא מרגיש שייך בכל אופן. חזרה מיד
פנימה אל פקקי העיר מגלה פרטנר מצוין לסביבה
זו, האופנוע מרגיש בבית מעל מראות המכוניות כשהן
עומדות ב-0 תחת גודש התנועה האדיר של תל-אביב.
זה בדיוק היער של האופנוע הזה. המצערת מספקת
ווילי'ס נחמדים וההיגוי הזריז מאפשר חיתוכי 09
מעלות בין טור תנועה אחד לטור תנועה אחר בצורה
פנטסטית. הרי סופרמוטו, מוצא את עצמו רק בעיר
וזה לא מפתיע. ימאהה סליידר 05 קטן ומגניב נצמד
לצידי בשדרות רוטשילד ומבקש לדעת פרטים: "מה
זה הונדה? קאן-אם?" "קליבלנד" אני עונה, "טוב
לא מנשה רק תחליף לו אגזוז והוא פצצה!" הוא
מגיב, ודופק ווילי נר. טוב נו בדיוק, הנה קהל היעד
הפוטנציאלי לחוליגן העירוני המדליק הזה.
במהלך רכיבת ההתרשמות יצאתי קצת לשחק
בסופרמוטו במגרש החנייה של תל ברוך. גלגלי הכביש
שמגיעים על האופנוע הינם צרים מהנדרש, או יותר
נכון צרים ממה שהורגלנו אליו, כלומר 011 מקדימה
ו-041 מאחור. סה"כ האחיזה סבירה והגלגלים הצרים
מספקים היגוי מהיר ושובב. הבלמים סבירים גם
כן כאשר הייתי טוען שהאחורי ממש טוב, עם רגש
נחמד ביותר. הבלם הקדמי סביר, סטופי זו הבחינה
האולטימטיבית לבלם קדמי על אופנוע שכזה
והגעתי למסקנה שדרוש שיפור מסוים כי בביצועי
סטופי'ז, כלומר ירידה אגרסיבית על הבלם, מורגש
דיליי לפני התגובה החריפה המתבקשת מהלחיצה
האגרסיבית. סה"כ, בשביל להיות "אופנוע הסופרמוטו
הראשון שלי" למי שייבחר בו, התמורה מהנה.
כדי להשלים את החוויה נכנסתי קצת להשתעשע בבור
של תל ברוך, האמת, כמו שתראו בכתבה הסמוכה של
בטא, אני די אוהב להכניס אופנועי סופרמוטו לשטח,
כדי ליהנות מחוסר האחיזה. ובכן, בחול העמוק ההיגוי
עם צמיג הסופרמוטו הקדמי קשה מטבע הדברים
כמובן ויבקש מהרוכב המתחיל לצאת לרכיבת שבילים
מהודקים תחילה, אך יש כאן מנוע 054 חזק שמאפשר
רכיבת חולות אגרסיבית ללא בעיה. ככל שמושכים
לאחור ומגבירים את המהירות ההיגוי מסתדר והיה לי
די כיף לתת גז בחולות עם האופנוע הזה. עכשיו חבל
שלא היו לי גלגלי האנדורו שניתן להרכיב עליו.
המכלולים סביב האופנוע עובדים בסדר גמור
סה"כ, נהנים מהרכיבה עליו ומדובר באופנוע יעיל
וחסכוני שיאפשר לקחת אותו למחוזות רבים בתחומי
האופנוענות. מכיוון שמדובר בהעתק הונדה, תוכלו
לשדרג את האופנוע מבחינת קרבורטור ואגזוז וכו'
ולהגיע לתוצאות גבוהות מאוד. אם תרצו ניתן לקנות
₪ 2000
אותו בגרסת שטח, או פשוט להוסיף עוד
ולקבל שני סטים של גלגלים, שטח וסופרמוטו. נוסף
תקבלו את האופנוע על
₪ 39,900
על כן במחיר של
הכביש כולל כל הוצ' למיניהם פלוס שלושה טיפולים
במתנה. כלומר, טיפול 0001 ק"מ וכל 0003 ק"מ טיפול
נוסף במתנה. אז אומנם מדובר באופנוע תוצרת סין,
אך הוא מבוסס הונדה והאיכות המורגשת ממנו סה"כ
טובה, במחיר עם חבילת השירות הכלולה בו, נראה לי
שיש כאן דיל קרוקודיל.
גובות:
1...,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33 13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,...104
Powered by FlippingBook